SPro Ultimate Weight Management

SPro Ultimate Weight Management

Sunday, June 22, 2014

RAMADHAN + SPRO & EVE FIBER

salam ramadhan untuk semua...:)

cara-cara nak amik SPRO slimming juice dan eve fiber di bulan ramadhan. awk boleh amik SPRO masa berbuka puasa dengan sedikit kurma dan setengah jam kemudian baru amik nasi. tu pun jgn la penuh pinggan dan semua jenis lauk pauk di bazaar ramadhan. haaa.. ikut kalori mcm sy bg nota tu. mkn apa je tp yang penting xlebih dr sepatutnya.
kalau lah berniat nak mkn sepuasnya lebih baik xpayah amik SPRO SLIMMING JUICE sbb rugi jer duit nanti. hehe.

eve fiber leh amik time sebelum tido. kalau xsempat sahur pun ok jugak.

AIR KOSONG 3-4 liter JANGAN LUPA yer..:) selamat berjaya!! nak kurus tak????